Bana biraz yavaş geldi ve reading slump a soktu. 2-3 kere ara vermek zorunda kaldım. Hikayenin ana temeli çok güzel. Ama aynı güzelliği ara kısımlarda göremedim. Çok fazla yazmış olmak için yazılmış olan kısımlar var geldi. Bazı yerleri atlayarak okumak zorunda kaldım. Ve yazar kitaplarını düzenli çıkarmadığını düşünüyorum. Bir seri bitmeden başka bir seriye başlamak bana çok doğrı gelmiyor bunun basımından 1 yıldan fazla oldu ve 2. bir kitap ortalarda yok. Yarın Etkisi - 1Gamze Aydeniz