Ah önyargılar..
Okurken nasıl yüreğim acıdı , nasıl güzel ve acıklıydın sen. Beni benden aldın. Kendimi kitabın içinde buldum sanki. Canlı canlı yaşadım gibi. Bi kere daha anladım ki önyargılardan uzak durmalıyız. Okudukça hak vereceksiniz bana. Ve kessinlikle okumalısınız. Keyifli okumalar dilerim şimdiden