Puan vermedi·372 syf.····Okunma: 18 Ocak 2023 00:45 Çok zor okudum. Ben de bir kadınım. Biri kız biri erkek 2 çocuk annesiyim. Kitap bitti ana ben artık kitaba başlarkenki ben değilim. Artık daha çok korkuyorum. Zaten bildiğimiz bir gerçeğin böylesine yaygın böylesine çok yaşandığını okumak... İnsanlık nereye gidiyor. İnsan babasına abisine dedesine annesine amcasına dayısına .... güvenmeyecekse kime güvenecek ?