·626 syf.····Okunma: 18 Ocak 2023 23:38 spoiler içerir
Okuyalı yaklaşık 2-3 sene oluyor ve hala aklıma geldikçe iyiki okumuşum diyorum . Jane Eyre benim okuduğum ilk romandı ve kitabın uzun olması beni ondan uzaklaştırıyordu çünkü sıkılacağımı düşünüyordum. Asla öyle olmadı hala en sevdiğim romanı sorsalar cevabım Jane Eyre oluyor .
Aşkın bizim zamanımızda ki gibi olmadığını ne kadar saf temiz duygularla bir insanın sevilebileceğini gördüm. Herşey okura o kadar güzel aktarılmıştı ki her satırda daha çok heyecanlandım . Kitabın sonunda birbirlerini bulmaları mutlu olmaları çok güzeldi ve tabiki Edward'ın kör olması da ayrı bir üzücüydü . Ama Jane Eyre 'nin de dediği gibi belkide bu iki aşığı birbirlerine tekrardan yaklaştıran Edward'ın kör olmasıydı. Bazı kitaplar hakkında konuşulmaz oku denir . Herkesin hayatında en az bir kere okuması gereken bir roman olduğunu düşünüyorum .