Puan vermedi·224 syf.··
2023 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2023 00:15
Kitaba iyi başladım, ortalarda sevdim sonlara doğru ise biraz düşüşe geçtim diyebilirim. Gayet güzel bir durum okurken olay birden başka boyutlara, evrenlere kaydı ve bu beni biraz afallattı çünkü kitaba başlarken böyle bir şey beklemiyordum malesef o noktadan sonrasını beğenmedim. Murakami nedense bana iyi bir anlatıcı ama güçsüz bir kurgucu gibi geliyor ya da kitaptaki Sumire karakteri gibi, kafası dolu ve hepsini yazıya döküyor ama yazıları anlamlı bir bütün oluşturamıyor. Diğer taraftan kitap benim için umut, umudun yok oluşu ve tekrardan doğuşu anlamına gelecek ögeler barındırıyordu ve bu metaforu sevdim ama yazarın o umudun doğuşunu minik bir kırıntı ile bırakması, kitabı sona bağlamaması canımı sıktı diyebilirim. Yine de kitapta kendim için çok özel cümlelere denk geldim, bol bol satır altı çizdim, genel olarak düşünürsek kitap okunabilir diyorum.
Sputnik SevgilimHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20167,2bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.