Stefan Zweig okumayı her okur gibi bende çok seviyorum. Bu kitapta benim Stefan Zweig okumamı hatta klasik kitap okumaya başlamamı sağlamıştı. İçerisinde çok güzel bir aşkı anlatıyor, Clarissa ve Leonard'ın aşkını. Konusunu her yerden okuyabilirsiniz o yüzden Ben sadece kendi düşüncelerimi yazmak istedim. Bence okunması gereken bir kitap ve gerçekten çok akıcı. Tavsiye ederim.