10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2017 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2017 02:06
Haruki'nin okuduğum ilk kitabi.Ve bir cırpıda bitiverdi.ilk basta uslubu karsisinda bocalasamda daha sonradan Toru'nun hikayesi beni icine cekti ve orda onunla yasadim herseyi.Zaten elinizden bırakmak zor geliyor. Kitapta en sevdigim sey ise, duygulardaki açıklık ve kücük ayrintılardi.
İmkansızın ŞarkısıHaruki Murakami · Doğan Kitap · 201514bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.