Kitabı öncelikle çok beğendim.Yazarin ilk romanı olsa bile çok güzeldi.yeri geldi üzüldüm hatta ağladım yeri geldi mutluluk çığlıkları attım yani tarif edilemez bir kitap ayrıca yazar böyle devam ederse mükemmel Alphard ve Alnilam aşkını okurken bir sayfa bir sayfa daha kitap bitti sonunun böyle bitmesine çok gönlüm razı olmadı ama mükemmel bir kitap tavsiye ederim Almina TanerOrion