Mavinin Kizi Emily serisinin ikinci kitabı olan #kayıpcennet
Acı kaybından sonra teyzeleri ile New Moon Çiftliği'nde yaşamaya devam eden Emily yeni hayatına, okuluna, arkadaşlarına alışmaya başlar. Yaşadığı hayal kırıklığı, üzüntüler onu daha da güçlendirse de her geçen gün babasına duyduğu özlem artar. Bunu çatı katında posta makbuzlarına döktüğü mektuplarla dile getirir Emily. Okurken bu özlemi bizler de en derinde hissediyoruz hatta şu cümle beni çok duygulandırdı diyebilirim.
- "Lauren teyze, bir arkadaşa yazılan mektubu 'Sevgilerimle' yazarak bitirmenin doğru olacağını söylüyor. O yüzden ben de sana çok sevgilerimi gönderiyorum. Çünkü sen hala iyi arkadaşımsın baba"
Uçsuz bucaksız hayal gücü ile yaşadıklarını kaleme almak, şiirler yazmak tek sığınağıdır onun. Yazdığı şiirlerin bir gün okulda öğretmeni tarafından alaycı bir biçimde okunması en az Emily kadar benim de canımı acıttı. Yine de o dik duruşu ve onuruyla her şeyin üstesinden gelmeye çalışır Emily. Çünkü onun dünyasında haksızlığa adaletsizliğe yer yoktur.
İyi ki tanıştım dedigim harika bir seri. 10 yas ve üzerine tavsiyemdir