Sabahattin Ali nin en iyi kitabıdır bence. (Bütün kitapları bitmedi gerçi , bu yıl bitireceğim İns ) O kadar güzeldi ki sonu... Özellikle psikolojik olarak kendimi bulamadığım , içimdeki şeytanı hissettiğim bir dönemdi. Şuan iyiyim . O zaman iyi hissetmeniz dileğiyle ...