Puan vermedi·245 syf.··Beğendi
· Yazarın okuduğum ilk kitabı, o kadar güzel öyküler ki, insan elinden bırakamıyor, etkisinden kurtulamıyor. Kitaptaki oykulerde cesaret edemeyen, hayatı yaşayamayan insanların pişmanlıkları muhteşem bir edebi dille anlatılmış.