Stefan Zweig gene yapmış yapacağını..:) Bir kadının sevdiği adama karşı umutsuz ve neredeyse delilik seviyesinde olan aşkını böylesine içten okuyucuya aktarabilmesi muhteşem. Okurken bu bilinmeyen kadının yaşadığı bütün o değersizlik, karamsarlik ve ölümüne adanmışlık hissi size de geçiyor. Aşkı ve tutkuyu böyle kolay ve kısacık bir hikayede bu kadar mükemmel anlatabilmesi hayranlık uyandırıcı. 5/5