·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2023 16:21 Yine beni yeriyle sarsan bir Emine Işınsu romanı oldu. Birbirinden bağımsız acıları olan kadınlar, o acılardan bihaber ama bir o kadar alakalı erkekler, ihtiraslar, hırslar... İnsan anlamaya ve anlaşılmaya ne kadar muhtaçken ne kadar bundan uzak... Okunması gereken bir kitap olduğunu kanaatindeyim. Emine Hanıma rahmet olsun.