10/10
·125 syf.··
2023 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ocak 2023 16:51
Melisa Kesmez'den okuduğum ilk kitap oldu ve çok beğendim. 5 farklı hikaye ve 5 farklı hayatı konu alıyor yazar. Her bir hikayeyi beğenerek okudum. Yazarın anlatımı gayet güzeldi, okurken hikayelerin içerisine giriyorsunuz onlarla birlikte siz de yaşıyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ederim. Kitapla kalın:)
Nohut OdaMelisa Kesmez · Sel Yayıncılık · 201810,5bin okunma
·
90 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.