·248 syf.····Okunma: 21 Ocak 2023 19:09 Benlik bir kitap değil. Olay yok. Olmak zorunda da değil, dediğim gibi bu benim sevdiğim tarz ve bu kitap benim tarzımda değil bu yüzden kötü diyemem. Betimlemeler, bireyin yaşadıkları, karakterlerin hayatları, bunları anlatırken kullandığı dil çok güzel ama benim isteklerimi karşılamadı. Yine de güzel bir kitap diyebilirim.