"Bir hiç olmaya çıktım ben bu yola
Bir mezardan diğerine savrula savrula..."
Merhabalar. Bu aralar kendimi içine attığım, okumayı çok sevdiğim bir tür olan şiirle buradayım. Bu şiir kitabımızda da birçok duyguya yer verilmiş, birçok düşünceye yer verilmiş ve söylemek isteyip söyleyemediğimiz birçok duyguya yer verilmiş.
Şairimizin okuduğum 5 kitabı ve diğer kitapları gibi bu kitabı da gerçekten çok sevdim.
Kitabımız iki bölümden oluşuyor. Ateş ve Taş isimli bölümler.
Birbirinden güzel duygulara ev sahipliği yapıyor kitabımız ve bu duyguların hepsini okurken hissediyoruz.
Hissederek yazılan satırları okumak isterseniz tavsiyemdir.
Şiirle ve sevgiyle kalın.