Tek kelime ile BAYILDIM. Cidden beklediğimden iyi bi kitaptı. Deli gibi güldüm. Deli gibi sırıttım. Çok tatlı bir kitap oldu benim için. Ceyhun ve Serce çok şekerlerdi. Asla sıkılmadım. Hemen alın okuyun yanj. Diyebileceğim pek fazla şey yok 10/10 luk bir kitap.