·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2023 18:34 Kitap okumak insanı insanlaştırma meselesidir. Dostoyevski bu kitabı iyiki yazmış patavatsız umursamaz konuşmalarıyla, diyaloglarıyla bizlere mesaj veriyor zincirinizi kırın diyor ileriye gidin zihin çalışsın beynin görevi düşünceyi açığa çıkarmaktır bu kitap soyutu somutlaştırıyor iyi bir kurgu muhteşem bir kelime işçiliği ve realist bir bakış açısı ile insanın varoluş sürecini buz dağının görünmeyen kısmını merak ederek okudum. Her sayfa her kelime bir anlam yüklü bundan sonraki süreçleri sorgulayarak anlamlı hâle getirerek devam etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Haksız mıyım?