"Derin düşünebilen insanlara ne mutlu! Ama bu derinlikte düşünmek bir lanettir. Bunu nasıl tarif etmeli? Dehşet üzerine dehşet.." Fernando Pessoa
·1 alıntı·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.