BayX
@Bayxtr · 3yıl
Takip Et
"Derin düşünebilen insanlara ne mutlu! Ama bu derinlikte düşünmek bir lanettir. Bunu nasıl tarif etmeli? Dehşet üzerine dehşet.." Fernando Pessoa
9 beğeni
·
1 alıntı
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap