Puan vermedi·616 syf.··Beğendi
· Uzun zamandır bu kadar etkileyici bir kitap daha okudum mu hatırlamıyorum. Okurken içimi titretti. Tek sayfasında bile sıkılmadım. Aslında bu kitap hepimizin gerçeğini yansıtıyor. Kapitalizmi yüzümüze yüzümüze vuruyor. Birileri sıcak yatağında tok karnıyla uyurken diğeri açlıktan soğukta can veriyor. Bu kitabı bence herkes okumalı.