Okurken içim üşüdü desem yalan olmaz. Sizleri buuuuzzz gibi 4 adet hikaye bekliyor. İnsanı ego kadar kendi kendine tehlikeye atan başka bir şey var mıdır gerçekten şuan bilemedim. Kendimize fazla güvenmek bazen keskin bir bıçak gibi davranabiliyor ve ayağımız takılıp tökezlediğimizde o bıçak bize denk gelebiliyor. Okurken üşüyeceğiniz bir eser sizi bekliyor.