Sevgili Okurlar, -Spoiler-
Uzun zamandır okumak istediğim bir kitap.Bence kitap her yaşta okunabilir ve her yaşta farklı anlamlar çıkarılabilir.Kitapta bir çok şeye şaşırdım ve bazı şeylerede aşırı üzüldüm.Kitabın sonunu pek öyle beklemiyordum açıkcası fakat fikri verip bittirmeleri hoşu gitmedi desem yalan olur neyse fazla uzatmıyacağım.İyi akşamalar