Gerilim kitabı okuyan biri değilim aslında fakat bu kitaba bayıldım.Tek kelimeyle mükemmel. Katili tahmin etmesi zor olan aynı zamanda katilin ağzından yazılmış yerleri okumakda nedense hoşuma gitti katilin kim olduğunu bilmiyorduk fakat tabii ki şüphelendiğimiz karakterlerde oluyor ve kitap sürekli farklı kişilerden şüphelenmeme neden oldu ve kitap beni sürükledi gitti.Bir de Shep ve Kate ilişkisi hoşuma gitti Neyse onlardan çok bahsetmeyeceğim.