Senag

@Senagl
9/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2022 51. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 07 Aralık 2022 00:46
Bu kitabı beğeneceğime emindim ve öyle de oldu, çok sevdim. Yazar kitabı ilmik ilmik işlemiş. Başlarda kitap yavaş ilerliyormuş gibi hissettiriyor veya bana öyle geldi bilmiyorum ama sıkmadan, her şeyi yedire yedire anlatmış, yazar. Konusunu hem farklı hem de bilindik. Kraliçenin emriyle bir göreve çıkan Kazi ve arkadaşları, kendini beklenmedik olaylar içinde buluyorlar; daha doğrusu Kazi. Görevi olan yerleşkeye adımını attığında oranın yeni Patrei'sı ile ummadığı şekilde tanışır ve yolları zorlu bir mecburi birliktelikle kesişir. Bu durumda birbirilerini hem daha iyi tanır hem de bir o kadar yalanlar ağına takılırlar. Kazi, en iyi hırsızlardan biriyken bu sefer bir kişiyi oradan çalması gerekmektedir ama gel gelelim, fazlaca dönen dolaplarla olaylar iyice kızışırken, hislerde bir o kadar harlanır... Jase karakterini de, Kazi karakterini de ayrı ayrı sevdim. İkisi de o abartı soğuk karakter yerine normal düzeyde ciddi ama hislerle dolu karakterlerdi. İkisi de güçlü ve yapması gereken şeyleri yapmaktan geri durmayan karakterler. Her şey dozunda ve güzeldi. İkisinin de sırları, birbirlerine söyledikleri yalanları vardı ama hisleri ve gösterme şekilleri bir o kadar da gerçek ve açıktı. Kitap öyle çok fazla olay barındırmıyor, öyle fazla ayak üstünde tutmuyor ama okuması keyifli. Jase'nin Patrei olduğu Tor Kalesi ve orada yaşayan ailesi çok samimiydi. Aynı şeyi sonunda tanıştığımız Kraliçe içinde söylemeliyim. Kitabın sonunda olanlar ise beni şaşırttı, beklemiyordum. Bu tarz kitaplarda bazı şeylerin bu kadar çabuk olmasına alışkın değilim, sanırım. Hele ki ikisi arasındaki konu... Ama yaşanan olaylar ve düşünülen zaman aralığıyla bazı şeyler konusunda hızlı yol kat etmeleri çok da absürt değil. Hemen ikinci kitaba başlıyorum ve kesinlikle seriyi tavsiye ediyorum.
Hırsızların DansıMary E. Pearson · Martı Yayınları · 20222,003 okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.