Puan vermedi·572 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2023 01:02 Beni sessizleştiren bir kitap oldu. Kendimi bile yeni tanımaya başladığım dönemler, konuşmayı hiç sevmezdim. Gözlem yapıp insanları dinlemeyi daha çok severdim. Lakabım olmuştu “sessiz kız”. Bu zaman içerisinde çürüyen bi lakap olmuştu. Kendimden bahsetmeye başlamıştım.Bu kitap, beni biraz özüme götürdü. Yine ‘sessiz ‘ suretine bürünüp, gözlem yapma yoluna itti. İyi de geldi.