Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2023 13:53 Kendimi Nazım Hikmet okuyabildiğim için çok şanslı hissediyorum. Yaşama sevinciyle, umutla dolu. Sunuş ve sonsöz de güzeldi. Kitapta daha önce bilmediğim ve okuyunca etkilendiğim şiirler oldu. Onlardan biri:
"İster gökyüzünde seyret, ister gözlerimde :
körler onları görmese de yıldızlar vardır."
Nazım Hikmet okuyabiliyor olmak, bu çağda başımıza gelebilecek ender güzelliklerden.