Zaten Dünya'yı erkekler bozar, savaş çıkarır,felaketlere neden olur. Kadınlar ise hayatı devam ettirir, yaraları sararlar.
·1 alıntı·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.