·314 syf.····Okunma: 26 Ocak 2023 02:31 Uzuuun bir aradan sonra ikinci kere okuduğum ve tam bir başucu kitabı olacak düzeyde. Duygu ve düşüncelerin üzerine okurken aklınızda anılarınızı, hayallerinizi de tetikleyen yanlarını keşfediyorsunuz. Okumuş olmak için okumak değil de okurken anlatılanın üzerine biraz da düşüncelerinizi de eklerseniz(Ben buna kendini vermek diyorum) daha bi' keyifli okuma yaşatabilir. Bir çok şeye erişebiliyorsunuz okurken. Aşk ise aşk, hüzün ise hüzün, ölüm, yaşam vs. Hiç beklemediğiniz bir anda size kendinizi gösterecektir. Okumaya başlayıp sıranızı bekleyebilirsiniz. :)