Spoilerlara girmek istemiyorum o yüzden çok bir şey diyemiyorum. Ama şunu söylemeliyim ki… Ben bu kitabı sonuna kadar okumadım, çünkü okuyamadım. Ağladım ve yapamadım. Bu çok güzel , melankolik ve acı bir aşk hikayesi. Bunu bilerek okuyun. Yazar kitabı iki kişi gözünden yazmış, arasında değişiklik yapıyor.