Mutlu edeni mutlu et, hakkındır; üzeni ise terk et hakkındır. 🕊️🙂 #alıntı
··1 alıntı·
9,6bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
Çocukken hatıra defterlerine "Kocaman S yapıp: seni seveni sen de sev seni sevmeyeni sen de sevme, diye yazardık. Aklıma gelmişken paylaşmak istedim.. 🎈        ██.           eni    █         █.      eveni.                🎈   █                     en de.           👧/       ██.            ev.               /👗              █.         eni.                ||       ๑ ◕‿◕ ๑ █          █.       evmeyeni   █       █.        en de       ██             evme.
Seneeee🤔 1900 siz daha yoktunuz kalbimiz kadar temiz sayfalar vardı hey gidi gençlik 👵👵👵😁
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
😂😂👍
Üzeni bizde üzmeyelim mi?
Gizemli okur
Gönderi Sahibi
İnsan başkalarının ne düşündüğüyle hareket ederse, aklını kullamaz hâle gelir, diye düşünüyorum. 🙂
Yag satarim olacakti
Sabır taşı işi bıraktı:)