Çok fazla beğendiğim yer yer üzüldüğüm bir kitaptı.
"Artık kalmak istiyorum bu güzelliğin karşısında durmak,bir ağaca yaşamaktan bahsetmek istiyorum.Acıbadem kokan bahar'ın gelişini dinlemek, uzaklaşan fırtınayı seyretmek ve sonunda uyumak. Alarmlar ve saatlerin tik takları olmaksızın tam burada".
Kalben'in çocukluğu bir o kadar yaşam mücadelesi hayattaki acı,mutlu deneyimlerinden bahseden yer yer hüzünlü bir hikayeydi çok güzeldi.