·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2023 02:18 Oldum olası İngiliz edebiyatından okuduğum her kitaba hayran kalıyorum. Bu romantik kitap da hoşuma gitti.
Okunması çok sade çok rahat. Okuduğum incelemelerden birinde gereksiz yere çok uzun yazılmış bir kitap demiş ama bence gayet ayarında bir uzunluktaydı.
Konu açısından sürükleyici olsa da size pek bir şey katmıyor ne yazık ki. Jane Eyre okurken olduğu gibi güçlü bir kadın olma isteğimi güdülemedi.
Okurken kimin kimle evleneceğini tahmin edebiliyorsunuz aslında ama yine de romantik açıdan tatlıydı.