Kendinizi Boğaziçi'nin eşsiz atmosferinde hissediyorsunuz öncelikle. Sonra karakterlerin derinliklerinde yolculuklara çıkıyorsunuz. Bir İstanbul romanı. Bu büyülü şehrin geçmişini düşünüyorsunuz. Leyla Hanım'a hayran kalıyorsunuz, orası ayrı zaten. Ve sonuyla göz yaşlarınıza hakim olamıyorsunuz benim gibi:)