Wattpad kitaplarına karşı biraz ön yargım var ve klişe bulduğum doğrudur sevmem wattpad okumayı ona rağmen şans verip okuduğum bir kitap ve evet tahmin ettiğim gibi içinde aşkla klişeler var ama diğer kitaplara nazaran daha az gibi yazarın psikolog olması da karakterlerin durumundan bahsedilmesinde çok iyi olmuş karakterleri güzel aktarılmış bu yönünü sevdim cringe bulduğum sahneler de var betimlemesini çok iyi bulmadım açıkçası bir daha okur muyum sanmam ama akıcıdır ve sonunda şaşırttı bu yönünü de sevdim açıkcası dediğim gib wattpad kitaplarını sevmeme rağmen kötü denilmezdi fena değil kitap gençlere okuma alışkanlığı da kazandırılabilir.Puanım 6/10