Bu kitabı alma sebebim arka kapağındaki açıklamadan etkilenmemdi. Bir doktor adayı olarak, nasıl bir vicdan azabı yaşadığını merak ettim kitaptaki karakterin. Yaşadığı hisleri anlatış bişimi hoşuma gitse de başına gelenlerin erkeklik gururu yüzünden olması ona acımamı engelledi. Kısa, akıcı bir kitaptı. Tek oturuşta bitirdim. Zweig'ın kitaplarını kısa ve içine çekici olduğu için ara ara okumayı seviyorum.