Açık söylemek gerekirse Kemal'in Füsun'a olan aşkı beni korkuktu...Bir adam bu kadar çok sevebilir mi? Kemal'in Aşkı saplantı ve takıntı derecesinde olduğunu söyleyen arkadaşlarım oldu. Fakat Kemal biliyorsunuz ki çok zengin ve ıstanbul'un sayılı ailelerinden böyle bir adamın tüm imkanları varken bir kadına olan bu denli aşkı bence saplantı değil...Çok ama çok sevmiş...Biz onun çeyreği kadar hayatımızdaki insanları sevgimizi gosterebilseydik eğer vazgeçilmez birilerine donusebilirdik...Hayatı iyi değerlendirmek gerekli...Tam yerinde ve zamanında...Kiymet bilinmeyen zamanlar sonra geriye dönük korkunç acılar ortaya çıkarabiliyor...