Selam öncelikle beni bilenler bilir fantastik ve mitolojiye karşı özel bir ilgim var bu kitabın çok tutmasından dolayı ilk başta önyargılıydım fakat kitabı elime aldığımda gerçekten büyülendim çok güzel bir dünyanın içine dalıyorsunuz . Sizi o dünyanın içine almayı başarıyor . Ben kirke bana insanoğlunun güzellik uğruna neler yapabileceği aşk uğruna gözünün nasıl kör olacağını daha nicesini öğretti her kitaptan alınması gereken ders farklıdır. Bu kitaptan da alınacak sayıca ders var . Mitoloji hayranlığı olan insanların mutlaka okuması gereken bir kitap . 2. Kitabı mutlaka temin edeceğim günü dört gözle bekliyorum . Kitaba şans vermeyi unutmayın .