Puan vermedi·423 syf.····Okunma: 25 Ocak 2023 15:29 Çok iyi kitaptı bitince ayrı bir hüzünlendim gandalf bilbo hele ki gollum ondan sonra her şeye kıymetlimisss diyesim geliyordu hahshaha tolkien yazmışsa zaten kitabın iyi kötü eleştirel kısmına değinmeye hiç gerek yoktur bence