Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 29 Ocak 2023 20:12 Bir masal tadı vardı. Bu anlamda kitap adının hakkını veriyor. Güzel mesajlar var içerisinde de. Ama masallar böyle bitmiyor ki.. O yüzden bitişi maalesef memnun etmedi beni. Yani çok gerçekçiydi bitişi. Severek okudum. Bir de belirtmeden edemeyeceğim okumayanlar için bilgi içeriyor bu kısım ama prenslerin uğurlarına mücadele ettikleri kendilerine aşık ettikleri kızlara, sırtlarını dönüp gitmelerini hazmedemedim. Bu haksızlık :(