Önce filmi izledim bence film kitaptan bağımsız izlenilmesi için içeriği değiştirilmiş filmi cok beğenmiştim kitap da çok güzeldi ama kısaydı yazarın hayal gücü gerçekten çok güzel değişik bir fikirle insanın ters bir şekil yaşaması nasıl olur bunu anlatmış.