Puan vermedi·200 syf.··
2023 1. kitabı
Uzun zamandır bu kadar eğlenerek okuduğum bir kitap olmamıştı. Açık konuşmak gerekirse fazla bir şey beklemediğim, beni hayatın stresinden koparıp alsın, keyifle kahvemi yudumlayıp beynimi yakmadan bir şeyler okuyayım diye satın almıştım bu kitabı. Beklentimin fersah fersah üzerindeki bu kitaba ve yazarına sevgi doluyum şu an. Kaleminize sağlık Ayşe hanım diyorum Beni duyuyor musunuz bilmem ama kıvrak zekalı insanlara büyük hayranlık beslerim siz de onlardan biri oldunuz umarım bir gün tanışabiliriz. Okurken Kahkahadan karnıma ağrılar giren ben, yani Ceyda, ceyderha lakabına bayıldığımı itiraf etmeliyim. Eminim anne dırdırı yaptığımda ben de ceyderha oluyorumdur :))) “Okuduğunda iyi hissedeceksin” yazıyor kitabın kapağında, iddialı bir söz Kitap bittiğinde az bile demişler dedim İyi ki bu kitap vesilesi ile tanıştık bence daha çok yazmalısınız… Ve okumayanlar için tavsiye niteliğindedir. Hatta şu an kitabı kuzenimin kapısına bırakıyorum sabah işe giderken alsın ve bir beyaz yakalı olarak okumaya başlasın diye :)) Sevgiler…
Her Şeyin Başı MerkürAyşe Balıbey Tanıl · Doğan Novus · 2017322 okunma
·
80 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.