Geç kaldığım bir kitap . Bugüne kadar ismini her zaman duydum ama okumak bir türlü nasip olmamıştı. Okuyunca kendimi farkettim, eksikliklerimi ve doğru yaptığım şeyleri keşfettim. Ve en önemlisi tembel insanın nasıl olacağını öğrendim. Okunması gereken ve hatta her kitaplıkta bulunması gereken bir kitap.