·360 syf.····Okunma: 30 Ocak 2023 18:41 Bu aralar hep okumak isteyip de ertelediğim kitapları okuma dönemimdeyim Bülbülü öldürmek de öyleydi benim için. Yazarın olayları bir çocuğun ağzından anlatması kitaba ayrı bir sevimlilik vermiş. Bazı bölümleri okurken kendimi gülümserken buldum. Kitabın birinci kısmı oldukça durağan bir şekilde ilerliyor ama ikinci kısımda asıl olaylar başlıyor. Dürüst bir babanın dürüst birer evlat yetiştirme serüveni diyebiliriz basitçe. Ben özellikle ikinci kısımdan itibaren kitabı elimden bırakamadım. Okumak isteyenler kitaba ve yazara kesinlikle bir şans vermeliler. İyi okumalar..