bu kitap beni zweig hayranı yaptı resmen
bayıldım!! çok farklı bakış açısı ve çok farklı bir hissiyat. yasadışı bir ilişkisi olan bir kadının başkası tarafından fark edilmesi ve sonrasında olanlar. başlarda bu kitap niye bu kadar çok ilgi topladı diye düşünmüştüm çünkü kitabın içine giremedim ama sonrasında nasıl bitti anlamadım bile kadınla beraber o gerilimi, korkuyu ve pişmanlığı hissettim.
tamamen ters köşe oldum kitap bittiğinde. şu anlık en sevdiğim klasikler arasına girdi bile.