·480 syf.····Okunma: 01 Şubat 2023 14:55 bol klişeli çerezlik kitaptı. klişeleri sevdiğimden 'yine mi klişe ya' olmadım ama erkek karakterin tutarsızlıkları, sevgisinin bayağı geri planda kalması hoşuma gitmedi. genel olarak bi bad boy havasındaydı ve o kirli lafları.... sevip sevmediğimi bile anlamadım. bilmiyorum, erkek karakteri pek sevemedim. çabasını gördüğümde ise ufaktan bi ısınmalar oldu ama kitabın sonuna sıkıştırılmıştı. yani sevecekken kitap bitti. ava ve alex'i okurken bile yan karakter bridgerton ve rhys'ı daha çok merak ettim. merak ettiren bi kitap değildi. yine alıp okuduğuma pişman olmadım.