Ne bir kişiyi tanıyorum ne de beni tanıyan biri var. Sorulardan, arkadaşlıklardan, toplumdan uzak, kendi içine dönen hayat. Bütün istediğim bu.
Sayfa 248·Kitabı okudu
··1 alıntı·
5,6bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba. Size eserimden bahsetmek üzere bir link bırakacağım. Bu gerçek bir hayat hikayesi. Engelli iki gencin yaşam zorlukları ve sonunda da mükafatla taçlanan bir eser. Karakterler Sema ve Murat. Yani ben ve eşim. Desteklerseniz çok mutlu olurum. Sevgilerimle iyi seyirler ☺️☺️ youtu.be/eqBhjqmfw8s