Hayatımda okuduğum en okunmamasi gereken bir kitap kesinlikle zaman kaybı her emeğe saygım var tabi ki ama 16 yaşında ki bir erkek Ergen'in çok anlamsız yazılarını okumak hiç ama hiç istemeyecegim bir sey idi sırf yarım birakmamak için okudum çok pişmanım kesinlikle tavsiye etmiyorum kitap adıyla çok anlamlı duygulu bir kitap okuyacagim düşünmüştüm lakin alakası olmadı malesef ...