·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ekim 2021 22:46 Herkese merhabaaa
Nabersinizzz?
Dili o kadar akıcı ve sade ki kendinizi hemen Laurel olarak buluyorsunuz. Ki ben mektup okumakta zorlanan birisiyim,(Milena'ya Mektuplar'a selam olsun) beni bile evrenine aldı götürdü istediği yere. Okumakta zorlanacak mısınız? Evet maalesef çünkü gözleriniz dolmuş olacak Dramseverlere tavsiye ederim