İtfaiyecilerin yangın söndürmediği, yangın başlattığı bir dünya.. Sadece kitapların ve kitap olan evlerin yakıldığı bir distopya anlatılmış. Bir itfaiyeci yeni komşusuyla tanıştıktan sonra kitapların değerini anlayıp bu sistemi sorgulamaya başlıyor. Tüm bildiklerini sorgulayan itfaiyeci toplumun bu haliyle kendince savaşmanın yollarını bulmaya çalışıyor. Kitap başlarda biraz yavaş aksa da sonrasında beni çekti ve hemen okuyup bitirdim. Sosyal medyada abartıldığı kadar var mı bilemiyorum ama kesinlikle okunması gereken bilim kurgu kitaplarından. Fahrenheit 451Ray Bradbury