·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2023 10:15 Kitabı acaba şu an yok olsaydım ne olurdu diye düşündüğüm bir günde alıp okumaya başladım. Anlatımı o kadar güzel ve akıcıydı ki çok hoşuma gitti.. ve sonu… her gün yeni bir mucizeymiş gibi uyanmak getçekten bana iyi hissettiren bir kitap oldu mutlaka okunmalı!